Fel akarják jelenteni Pamkutyáékat, amiért a Rendőrök hírnevét sértik a korrupció megjelenítésével a videóban


Egy Rendőr kifakadt, és ezeket a sorokat írta le: 

" Oké, hogy most az egész net ezen pörög, hogy Pamkutyáék megénekelték a Despacitot, de azért az a maroknyi Rendőr, aki meghallgatta, nem annyira tartja mulatságosnak ezt. A mai világban, büszke Rendőr vagyok, hiszen soha egyetlen forint kenőpénzt nem fogadtam el senkitől, és ha valaki bepróbálkozott, akkor azonnal megvesztegetés gyanújával őrizetbe vettük. Tisztában vagyok vele, hogy valahol az országban jelenleg is korrupt néhány kollegám, de hogy ezért az egész Rendőrségre ráhúzni ezt a lepelt, szégyenteljes. Pamkutyáéktól azért minimum azt elvártam volna, hogy a videó végén bocsánatot kérjenek a Rendőröktől, amiért ennyire a rossz hírnevüket keltik a korrupció ilyenfajta megjelenítésével.  ÖN mit gondol erről, csak Én reagálom túl? Vagy tényleg ennyire korruptok a kollegák? 

Hirdetés